HOI!

Dit is – ie dan, mijn allereerste blogpost. En ik hoop jullie blij te mogen maken met nog heel veel meer.. Na het lezen en volgen van blogs van anderen, vond ik het tijd om mijn eigen plekje te bemachtigen op ’t internet. Dus nu is het een feit, BELLA IESA is online.

Mijn naam is Isabella en ik ben (bijna) 20 jaar. In het dagelijks leven ben ik studerende aan de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH). Het werken met kinderen met een verstandelijke beperking is iets wat ik met erg veel plezier doe. Daarnaast ben ik een filmaddict en kan je mij dus vaak vinden op de bank kijkend naar een film of serie die ik volg. Ik ben niet zo van de make-up, maar wel draag ik het liefst elke dag een ander kleurtje op mijn nagels. Hiervan heb ik dan ook meer dan genoeg in mijn bezit!

Na het volgen van heel erg veel verschillende blogs vond ik het een uitdaging om er zelf een te beginnen. Gewoon – omdat het kan! Mijn blog is gebaseerd op de dingen die mij interesseren en/of mij bezighouden in het dagelijks leven. En natuurlijk vind ik het hartstikke leuk om daar inbreng van jullie op te krijgen.

liefs

3 thoughts on “HOI!

Geef een reactie

