SHOPLOG PRIMARK

Om mijn blog maar eens goed in te luiden een shoplog van de Primark waar ik afgelopen zaterdag geweest ben. Ik ben een grote fan van de Primark en je kan mij hier rustig 3 uurtjes achterlaten om te shoppen, no problemo. Nu was ik toevallig een paar weken eerder ook al geweest en had toen erg veel ingeslagen. Dit keer had ik mezelf dus maar wat ingehouden. Toch wat leuke dingetjes kunnen scoren!

Ik hoopte dit keer weg te gaan met een witte jeans, maar helaas.. die hadden ze niet in mijn maat 😦 Wel heb ik wat andere dingen meegenomen, die ik niet kon laten liggen! Ik was €23,- kwijt voor 5 items. Niet slecht toch?!

20150914_13582520150914_135848

Dit shirtje had ik al erg snel in mijn mandje liggen en gelukkig zit hij ook nog heerlijk! Niet te strak en niet te los. De bloemetjes vind ik een erg leuk idee. Een soort vervanger voor een opvallende ketting! Dit shirtje kostte me €10,-

20150914_135944

Een aantal weken geleden had ik al een jegging gekocht bij de Primark, een grijze. Toen ik zag dat ze dezelfde soort nog hadden liggen, heb ik toch ook maar de blauwe variant meegenomen. €8,-

Het beige broekje had ik eigenlijk niet nodig… maar voor €1,- kon ik deze niet laten liggen en ik heb geluk want hij past me ook nog eens. Ik kwam hem namelijk pas tegen doen ik naar de kassa liep en had geen zin om weer terug de paskamers in te gaan..

20150914_13544020150914_135744

Tot slot ook nog deze schattige bloemen oorbelletjes meegenomen voor €3,- en een mooie simpele ketting voor €1,-. Ik denk zo maar eens dat ik deze sieraden nog erg vaak zal gaan dragen.

liefs

6 thoughts on “SHOPLOG PRIMARK

Geef een reactie

