HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Vandaag is het feest, want vanaf vandaag ben ik officieel geen tiener meer!

20 jaar, wat gaat de tijd toch snel… Toch wel even een momentje om bij stil te staan. Sommige mensen blijven liever jong – of zouden wensen dat ze weer zo jong waren. Nou, laat mij maar ouder worden! Ik denk zo maar eens dat mijn 20e jaar een fantastisch jaar gaat worden. Hopelijk het jaar waarin:

♥ ik mijn rijbewijs haal. (6oktober heb ik mijn praktijkexamen!)

♥ ik mijn afstudeeronderzoek met een voldoende afrond (poeh, wat zie ik daar tegenop..)

(en dus) ik mijn HBO diploma voor de opleiding SPH behaal.

♥ ik een fantastische vakantie(s) heb met mijn vriend. (waar ik nu al erg naar uit kijk!)

♥ ik mijn laatste operatie heb.

♥ ik een keuze maak voor mijn toekomst.. doorstuderen of werken.

♥ ik nog heel veel meer mooie momenten mag beleven, waar ik nu even niet bij stil sta!

liefs

5 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Geef een reactie

