GOLDEN ROSE – MATTE – NR 25.

Gisteren bracht ik een bezoekje aan de stad Haarlem. Daar bezocht ik ook de Golden Rose shop, een winkel die ze hier bij mij helaas niet hebben. Ik ben dol op nagellak en die hadden ze daar maar genoeg. Ik heb daar dan ook een prachtig lakje meegenomen.

Ik heb 3 matte nagellak in mijn stash en vond het hoog tijd om er daar nog een aan toe te voegen. Ik vind dat het een erg leuk effect heeft. Ik koos voor een paars lakje, omdat ik deze kleur nog niet heb en hem toch ook wel erg gaaf vind! Zie hier het resultaat – met en zonder flits.

20150919_20271920150919_202700

Ook op mijn nagels vind ik hem prachtig, wel zoals ik hem verwacht had. De nagellak was goed aan te brengen en droogt erg snel. De prijs is €4,50 en daarvoor krijg je 11,5ml. Ik ben er zeker tevreden mee!

Wat vinden jullie?

liefs

8 thoughts on “GOLDEN ROSE – MATTE – NR 25.

Geef een reactie

