ESSENCE – SOFT METAL – 49 TURN THE LIGHTS ON!

Sinds mijn dagje Haarlem, behoort ook dit mooie lakje tot mijn nieuwe aanwinsten. Essence nr. 49: Turn the lights on! behoort tot een van de nieuwere nagellak van Essence. En wat is die mooi!

Een prachtige nagellak, al vind ik de kleur wat lastig te omschrijven. Een nagellak die tegen de witte kleur aanzit, maar wit is deze zeker niet. Oordeel zelf maar..

20150921_20074520150921_200756

Op de foto’s zit de nagellak er bij mijn ringvinger er nog wat slordig op, oeps! Was zo enthousiast over het kleurtje, dat ik foto’s heb gemaakt voordat ik het had schoongemaakt.. dus vergeef me 🙂

De nagellak kost €1,69 en daarvoor krijg je 8ml. Ik ben er erg tevreden over. Ook vind ik het kwastje van Essence eigenlijk prima om mee te lakken. Daarnaast vind ik de kwaliteit niet mis voor wat je er voor betaald. Ik had echter wel 2 laagjes nodig voor optimale dekking.

liefs

8 thoughts on “ESSENCE – SOFT METAL – 49 TURN THE LIGHTS ON!

Geef een reactie

